Thursday 27 September 2012

Nutrafor White Beauty

Nutrafor White Beauty - Supplement For Healthy and Fairer Skin 

MYR 150

 [ 30 capsuls ]



  Suplimen pencerah kulit seluruh badan!..Juga untuk rambut dan kuku yang cantik! Powerful anti-oksidan & anti-aging! Enriched with : COLLACTIVE TM | RICE BRAN CERAMIDE | HORSETAIL EXTRACT | LYCOPENE | VITAMIN C | GRAPE SEED | GLUTATHIONE | DMAE

 

Nutrafor White Beauty - [ PENCERAH SELURUH BADAN ]

10 KEUNGGULAN

Nutrafor White Beauty -

Supplement For Healthy and Fairer Skin

"White and Beautiful Skin Nutrition From Within"


14 hari kulit cerah berseri dan putih bercahaya

21 hari kulit sihat anjal dan kedutan hilang

Kegunaan
:

-Mencerahkan

-Menganjal
-Mengurangi garis halus & pigmentasi
-Mengecilkan dan menghaluskan pori-pori
-Menghalang pertumbuhan jerawat
-Mempercepat regenerasi kulit
-Melawan penuaan
-Memperkuat rambut dan kuku
-Mengawal penambahan berat badan

Aturan
:

Bulan pertama sehari 2 kapsul,

Bulan kedua sehari 1 kapsul

Komposisi sebiji kapsul
:

Collactive TM 500 mg, Tocotrienol 10 mg, Lycopene 2 mg, Grape seed extract 25 mg, Horsetail extract 25 mg, Rediced L-Glutathione 12,5 mg, Ascorbic acid (vit.C) 37,5 mg, Chamomile extract 62,5 mg, Rice bran ceramide 7,5 mg, Dimethylaminoethanol 12,5 mg



Komposisi Nutrafour White Beauty
:

Collactive
,
Mengandung marine kolagen dan elastin yang mempunyai fungsi sinergi sebagai anti kedut, mengurangi garis-garis halus dan pigmentasi. Kolagen merupakan protein pembangun utama untuk mengeluarkan jaringan penghubung dalam tubuh. Mampu menghalang gejala penuaan kulit, meregenerasi sel-sel kulit, membantu pembentukan sintesis kolagen dan elastin.

Lycopene
,
Kandungan antioksidan sebagai tabir suria semulajadi, mencegah pembentukan melanin 100 kali lebih efektif dari vitamin E dalam mengurangi kerosakan kulit akibat radikal bebas. Mampu menganjalkan dan mencerahkan kulit dengan meningkatkan kemampuan mengeluarkan kolagen. Selain itu, dapat bekerja mengurangi aktiviti penghasilan penyebab jerawat.

Japanese Rice Bran Ceramide
,
Bekerja sebagai pelembab semulajadi, melembutkan dan menghaluskan kulit. dapat menghalang kesan radikal bebas dan mempercepat regenerasi sel kulit baru sehingga kulit tampak lebih putih, elastik dan bercahaya!

Horsetail Extract
,
Mengandungi silika yang merangsang pembentukan kolagen dan fungsi untuk meningkatkan kekuatan ikatan jaringan penghubung kulit sehingga kulit pun menjadi tegang. Memberi nutrisi yang diperlukan untuk perawatan rambut dan kuku sehingga menjadi kuat dan tidak mudah patah.

Grape Seed Extract
,
Mengandung PCO ( Procyanidolik Oligomers ) yang merupakan powerful antioksidan 50 kali lebih kuat dari vitamin C!

Reduced L-Gluthatione
,
Merupakan metabolisme aktif berfungsi sebagai powerful antioksidan . Dapat mencerahkan kulit, mengurangi bintik hitam, melembutkan serta membuat kulit lebih anjal.

Tocotrienol
,
Sebagai antioksidan yang lebih kuat 40-60 kali dari keluarga vitamin E, yang melindungi kulit dari sinar ultraviolet. membantu mencegah tanda-tanda penuaan seperti rambut beruban, botak atau rambut gugur.

Dimethyaminoethanol (DMEA)
,
Dapat memberikan kolagen pada kulit wajah dan tubuh sehingga menjadi lebih anjal , serta mengurangkan penghasilan lipofuscin membuat kulit kehilangan warna alami seiring dengan pertambahan usia.

Chamomile Extract
,
Memberikan kesan terapi yang membantu menurunkan stress dan ketegangan kulit. Selain itu, dapat juga untuk menghaluskan kulit serta mencegah iritasi pada kulit.

Vitamin C

Merupakan antioksidan mampu menghalang radikal bebas, merangsang dan meningkatkan kemampuan pembiakan sel fibroblast pada dermis, serta membantu memelihara elastin pada kulit.

No comments:

Post a Comment